Loading...
هزینه اولیه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر است؟
جمعه 12 بهمن 1397 مدیر سایتچه 1618 0

هزینه اولیه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر است؟

سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نسبت به راه اندازی کسب و کارهای فیزیکی بسیار ناچیز است.و شما با کمترین هزینه و ریسک کسب و کار اینترنتی خودتون رو شروع کنید. البته کسب و کارهایی هم هستند که ایده های جدیدی دارند و اکثر این کسب و کارها به سرمایه های بیشتری برای راه اندازی احتیاج دارند.

سرمایه اولیه برای راه اندازی #کسب_و_کار_اینترنتی نسبت به راه اندازی کسب و کارهای فیزیکی بسیار ناچیز است.و شما با کمترین هزینه و ریسک کسب و کار اینترنتی خودتون رو شروع کنید. البته کسب و کارهایی هم هستند که ایده های جدیدی دارند و اکثر این کسب و کارها به سرمایه های بیشتری برای راه اندازی احتیاج دارند.

مزایا نسبت به کسب و کار فیزیکی

برای راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی (به عنوان مثال یک فروشگاه)، نیاز به یک مکان فیزیکی دارید که البته برای فروش بیشتر کالاهایتان بایستی این مکان فیزیکی در یک مکان پرتردد و شلوغ شهر باشد، که البته هزینه تهیه یک ملک تجاری آن هم در یک مکان پرتردد بسیار سنگین خواهد بود.

علاوه بر آن، به دلیل محدودیت فضایی مکان های فیزیکی بایستی کالاهای بسیار کمی را در معرض نمایش عموم قرار دهید و یا برای نمایش کالاهای بیشتر، بایستی فضای بزرگتری را تهیه کنید، که البته آن نیز بسیار هزینه بر می باشد.

اما در مقابل برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی (برای مثال یک فروشگاه الکترونیکی) می توانید با صرف کمترین هزینه که شامل: یک نام دامین و یک فضای هاست به جای فضای فیزیکی و سایت با کارآیی یک فروشگاه الکترونیکی، به جای یک ویترین کوچک یک فروشگاه، نامحدود و هر تعداد که کالا می خواهید در معرض عموم به نمایش بگذارید و آن را بفروش برسانید.

 

با صرف کمترین هزینه می توانید برای کسب و کار فیزیکی و یا مجازی خود یک فروشگاه اینترنتی کامل راه اندازی کنید و از مزایای بیشمار یک کسب و کار اینترنتی خوب بهره مند شوید.

عمومی #کسب_و_کار_اینترنتی