تیکت چیست؟
تیکت (Ticket) اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی از پشتیبانی است. وب سایت هایی که کالا و یا خدماتی ارائه می دهند که به طور مداوم با مشتریان خود در ارتباط هستند، اکثرا برای پشتیبانی مشتریان از سیستم تیکت که البته بهترین روش پشتیبانی است استفاده می کنند.
مطالب مرتبط دیگر را بخوانید
مزایای استفاده از سیستم تیکت
- از محاسن استفاده از سیستم تیکت این است که این سرویس دهی در قالب مکان جغرافیایی خاصی و یا زمان خاصی محدود نشده و کاربران می توانند از هر نقطه دنیا، تنها با امکان دسترسی به اینترنت با ما در ارتباط باشند. که این امر باعث شده که کاربران با سرعت بالاتری خواسته های خود را به بخش های مربوط ارسال کنند و در کوتاهترین زمان ممکن از پاسخ خود مطلع شوند.
- یکی از قابلیت های دیگر استفاده از سیستم تیکت، امکان تنظیم درجه اهمیت برای تیکت ها از سمت کاربران می باشد. بدین صورت که هنگام ارسال تیکت از کاربر درخواست می شود که درجه اهمیت محتویات درخواست را جهت تسریع در امر پاسخگویی موارد ضروری مشخص نماید.
- عدم نیاز به پاسخ گویی به صورت صوتی و رسیدگی به چند تیکت در آن واحد توسط یک کارشناس در صورت بالا بودن حجم کاری از محاسن قابل توجهی است که طی سال های اخیر باعث جایگزینی نوع ارتباط کاربران، از طریق سیستم تیکت به جای ارتباطات صوتی شده است.
- از طریق سیستم تیکت همواره تمامی سوابق و اطلاعات مشتریان قابل دسترس می باشد، که این مهم در جهت سهولت و سرعت سرویس دهی کمک شایانی می کند.
به صورت کلی سیستم تیکتینگ تمامی مشکلات و نارسایی های ذکر شده را مرتفع کرده و با ارائه شاخصه هایی کارآمد، کمک شایانی در مدیریت سرویس به مشتریان شما خواهد داشت. از طریق سیستم تیکت می توانید به سرعت و بدون تاخیر با بخش های مختلف سایتچه تماس و سوال خود را مطرح کنید.