Loading...
سایتچه چیست؟
چهارشنبه 12 دی 1397 مدیر سایتچه 878 0

سایتچه چیست؟

سایتچه یک سایت ساز آنلاین می باشد که از طریق آن می توانید، هر گونه سایت به جهت رفع هر نوعی نیازی که داشته باشید، با هر سطح توقعی را برآورده کنید. که از توقعات شامل :طراحی سایت با هر ظاهری و با هر امکانی است که شما نیاز داشته باشید.

سایتچه یک #سایت_ساز آنلاین می باشد که از طریق آن می توانید، هر گونه سایت به جهت رفع هر نوعی نیازی که داشته باشید، با هر سطح توقعی را برآورده کنید. که از توقعات شامل :طراحی سایت با هر ظاهری و با هر امکانی است که شما نیاز داشته باشید.

توسط این سایت ساز می توانید هر گونه سایتی که مناسب کسب و کار شما باشد را راه اندازی کنید؛ به عنوان مثال سایت های شخصی، شرکتی، خبری، فروشگاه اینترنتی، وبلاگ، نمونه های مناسبی هستند.

رابط کاربری سایت ساز سایتچه به چه صورت است؟

نرم افزار سایت ساز سایتچه دارای رابط کاربری بسیار آسان و کاربر پسند می باشد، به نحوی که کاربران بدون داشتن هیچ دانشی از طراحی وب می توانند کاملاً محتوای سایت را ثبت و یا به روز نمایند. اما کسانی که مایل به تغییر مدام ظاهر سایت خود چه در محتوا و چه در قالب اصلی سایت هستند، بدانند که با داشتن کمترین دانش از طراحی وب (تنها Html) می توانند بدون کوچکترین محدودیت در طراحی این کار را انجام دهند.

 

چرا سایتچه را به عنوان سایت ساز، سایتتان انتخاب کنید؟

پورتالی که، سایت های شما عزیزان با آن ساخته می باشد، با افتخار، ایرانی و نتیجه دسترنج 12 سال، کار و تلاش برنامه نویسان میهن عزیزمان می باشد. با یک زیر ساخت قوی، پشتیبانی 100 درصدی و کاملاً بدون وابستگی به هیچ پورتال خارجی دیگری می باشد.

چرا سایت سازهای داخلی به خارجی ارجعیت دارد؟

همواره آرزوی هر ایرانی است که استعدادهای ایرانی در کشورمان شناخته و شکوفا شوند که این مهم، محقق نمیشود جز با حمایت و پشتیبانی خود ما ایرانی ها، تا پورتال ایرانی با توسعه آن توسط تیم های مختلف برنامه نویسی مانند سایتچه هر روز شناخته شده تر شده و به زودی پا به عرصه جهانی گذاشته و همانطور که به لحاظ زیرساخت قوی و قدرت برنامه نویسی، 100 درصد فراتر از سایت سازهای خارجی مانند WordPress و ... می باشد، در بازار تجاری جهانی نیز شروع به رقابت با محصولات خارجی کرده و از آنها پیشی گیرد.

چرا کاربران سایتچه را طراحی سایتشان انتخاب می کنند؟

زیرا سایتچه دارای ظاهر کاربر پسند، زیر ساخت قوی به معنی رعایت تمامی استانداردهای دنیای برنامه نویسی، کاملاً پلاگین بیس، کدنویسی بر اساس آخرین استانداردهای سئو، مناسب برای کارکردن بدون دانش برنامه نویسی (برای غیر حرفه ای ها)، مناسب برای کار کردن برای حرفه ای ها (در صورت تمایل)، کاملاً واکنشگرا برای موبایل و تبلت، قابل تغییر مداوم در ظاهر و پلاگین ها و ... می باشد. سایتچه از همه لحاظ دست مشتریان را در رفع نیاز های خود از یک سایت باز گذاشته، تا کاربران آسوده خاطر سایت دلخواه خود را راه اندازی کنند.

در آخر

در صورتی که به یک سایت شخصی و یا شرکتی، برای معرفی خودتان و کارتان (به همراه معرفی محصولات، کارکنان و فعالیت ها و ...) یا به یک فروشگاه اینترنتی کوچک و یا بزرگ یا یک وبلاگ با هر نوع بهره وری علمی و یا مالی یا یک وب سایت نیازمندی یا هر نوع سایت دیگری با هر نوع امکان و یا استفاده ای که مدنظرتان باشد نیاز داشته باشید تیم طراحی سایت سایتچه در کنار شماست.

 

عمومی #سایت_ساز